Akupressur mod tankemylder – få mere indre ro

Døjer du med tankemylder, hvor tankerne bare kører rundt og rundt inde i hovedet – uden at du kan stoppe dig selv? Her viser jeg dig 5 “hjernepunkter”, som du kan bruge på dig selv til at reducere tankemylder, styrke hjernen og stresse af.

 

 

Velkommen:)

Velkommen til nyhedsbrevet som har eksisteret siden 2003. Jeg håber du får glæde af informationerne her.

 

Akupressur til tankemylder – lær de 5 vigtige akupunkturpunkter og brug dem på dig selv

 

 

Hjernezone nr. 1

Yin Tang kaldes også "det 3. øje". Akupunkturpunktet afspænder øjnene, beroliger psyken og styrker hjernen.

Yin Tang kaldes også “det 3. øje”. Akupunkturpunktet afspænder øjnene, beroliger psyken og styrker hjernen.

 

 

Hjernezone nr. 2 

Punktet afspænder øjnene og den forreste del af hjernen, som hedder det præfrontale cortex, som er ekstra udsat i forbindelse med stress.

Punktet afspænder øjnene og den forreste del af hjernen, som hedder det præfrontale cortex, som er ekstra udsat i forbindelse med stress.

 

Hjernezone nr. 3

Øreflippen repræsenterer hjernen og hovedet. Godt til at styrke nervesystemet med.

Øreflippen repræsenterer hjernen og hovedet. Godt til at styrke nervesystemet med.

 

Hjernezone nr. 4 

Tommelfingere har forbindelse med hjernen og hovedet. Du benytter dig her af nervesystemets krydsede reflekser.

Tommelfingeren har forbindelse med hjernen og hovedet. Du benytter dig her af nervesystemets krydsede reflekser.

 

Hjernezone nr. 5 

Storetåen repræsenterer hovedet og hjernen. Find de ømme steder her og hold trykket mellem 30 - 60 sekunder.

Storetåen repræsenterer hovedet og hjernen. Find de ømme steder her og hold trykket mellem 30 – 60 sekunder.

 

 

 

Vil du lære mere?

Tjek E-kurserne ud her. De er praktiske og letlæselige.

Brug rabatkoden indrero og spar 25%